top of page

We hebben verschillende wedstrijden, zowel 1-daagse als wedstrijden over een periode.

Op de grote baan:

Maandagochtend wekelijks: Ladiesday (inloop), start 10.30 uur over 9 holes

Dinsdag wekelijks: Competitie (inschrijven), start 10.00 uur zomer en 10.30 uur winter over 18 holes

Woensdagochtend wekelijks: Inloopwedstrijd start 10.30 uur over 9 holes

Elke laatste vrijdag van de maand: Hoge handicapwedstrijd (inschrijven) start 14.00 uur over 9 holes

Hoge/lage 9 holes wedstrijd

Laatste Donderdag van de maand wordt toch weer laatste Vrijdag van de maand.

Vanaf vrijdag 27 november gaan wij bij golfclub Ookmeer weer verder met de laatste vrijdag van de maand. Zoals je kan zien zijn we OPNIEUW overgestapt van de laatste donderdag van de maand naar de laatste vrijdag van de maand.

Het bleek uit een enquête onder de deelnemers dat er duidelijk meer belangstelling is voor de vrijdag als speeldag.

​

Dus vrijdag 27 november starten we om 10.00 uur. Inschrijven kan via de intekenlijst op het prikbord in de hal van het clubhuis en via Whatsapp nummer 06 4824 8132 of op de dag zelf tot 09.45 uur.

Deelname kosten € 2.00 en we lopen 9 holes.

Introducees zijn van harte welkom en betalen naast de € 2.00 deelnamekosten € 7,50 voor een greenfee.

Ben van Dijk

Woensdagmorgen 21 oktober gaan we van start met de woensdagmorgen inloop ‘Coronaproof nieuwe stijl’

Dit houdt in dat we maximaal zes flights hebben van 4 personen per flight. De eerste flight start om 10.30 uur de tweede om 10.40 uur de derde 10.50 uur, de vierde 11.00 uur de vijfde 11.10 uur en de laatste flight om 11.20 uur.

Maximaal kunnen dus 24 mensen deelnemen, vol is vol.

De eerste 24 deelnemers worden ingedeeld en vanaf deelnemer 25 kom je op de reserve lijst.

Op dinsdagavond krijg je via de woensdagmorgen app groep je starttijd door en zie je bij wie je bent ingedeeld.

Aanmelden kan alleen via de ‘woensdagmorgen inloop app of via telefoonnummer 06 4824 8132 van Ben van Dijk.

Na afloop van je ronde levert één persoon de spelerskaarten in bij de bestuurskamer en woensdagavond worden de eerste drie winnaars bekend gemaakt via de app.

Deelname voor leden is gratis, introducés betalen € 10,00 en Bl2 leden betalen € 7,50 voor een greenfee.

Ook hebben we 1-daagse wedstrijden met een speciaal karakter:

Sinterklaaswedstrijd, Oliebollenwedstrijd, Snertwedstrijd, Beaujolaiswedstrijd, Koningsdagwedstrijd.

​

Tijdens de zomerstop van het voetbal worden de volgende wedstrijden georganiseerd op de grote baan:

Woensdagavond wekelijks: Inloopwedstrijd start 18.45 uur over 9 holes

Cross-country: op 2 zondagen begin en eind van het zomerseizoen, 18 holes over een speciaal parcours.

4-bal competitie: op 2 zaterdagen begin en eind van het zomerseizoen, 18 holes matchplay-greensome

per team van 2 personen. Tussentijds vinden de poulewedstrijden plaats.

Bedrijven- en teamcompetitie: op 6 maandagavonden, open voor teams van 4 personen (ook voor niet-leden).

Vossenjacht: op een zondag spelen de pro’s 9 of 18 holes en zetten de par. De deelnemers strijden tegen het

slechtste resultaat van de pro’s.

Strokeplay kampioenschap: 1 weekend.

Het Ookmeer Open:  2- daagse wedstrijd op zaterdag en zondag voor golfers van buiten en eigen leden.

De wedstrijden op de grote baan zijn alleen toegankelijk voor leden met een volledig lidmaatschap,

m.u.v. bedrijven- en teamcompetitie en het Ookmeer Open.

​

Leden met een aangepast lidmaatschap (voor de shortgolfbaan) kunnen ook meedoen tegen een gereduceerd tarief.

Op de shortgolfbaan spelen we vanaf 22 september om de 14 dagen op zaterdag een shortgolfcompetitie.

Deze competitie wordt gespeeld om het najaars- en winterkampioenschap.

​

Kijk voor data in de digitale agenda.