VRIJWILLIGERS GEZOCHT BIJ HET KLM OPEN 20 T/M 23 JUNI OP THE INTERNATIONAL

Onze club is benaderd om tijdens het KLM open hole 8 par 5 te bemensen.

Wat betekent bemensen? Je bent het visitekaartje van onze club. Op een par 5 zijn 9 mensen nodig per shift. De werkzaamheden variëren van het staan achter de spelers op de afslag om aan te geven waar de bal heen vliegt, op de plek waar ongeveer de 1e slag moet landen, bij het pad voor de green en rondom de green. Dit kan worden afgewisseld.

Op donderdag en vrijdag zijn er 2 shifts.

Op zaterdag en zondag  1 shift.

De tijden op donderdagochtend 9.00 – 14.00 uur

De tijden op donderdagmiddag 14.00 – 19.00 uur

De tijden op vrijdagochtend 9.00 – 14.00 uur

De tijden op vrijdagmiddag 14.00 – 19.00 uur

Op vrijdag einde dag is bekend wat de tijden zijn op zaterdag en zondag. Die worden per mail doorgegeven.

Je krijgt een polo en jasje met het logo van de KLM open en die mag je houden.

Verder is het eten en drinken gratis in het crewcafé.

Het zou toch leuk zijn om als lid dit evenement van dichtbij mee te maken.

Op de dagen dat je geen dienst hebt, mag je gratis naar binnen.

En je krijgt ook een parkeerkaart als je dienst hebt.

Uitleg en nadere informatie volgt na aanmelding. Lijkt het je wat om hierbij aanwezig te zijn, maak dan je voorkeur voor 30 april kenbaar aan Lenie. Het liefst minimaal opgeven voor 2 dagen c.q. 2 shifts. Dit om het beheersbaar te houden voor de organisatie. voorzitter@golfclubookmeer.nl

Koningsdag shortgolf wedstrijd 2024 bij Golfclub Ookmeer

Op zaterdag 27 april staat de shortgolf wedstrijd in het teken van Koningsdag 2024

​

Dit betekent dat iedere deelnemer (of kom je alleen voor het diner, kan ook) in ORANJE kleding komt, dus jas boa hoed of ander kledingstuk.

We maken er dan een mooie Koningsdag van in oranje stijl.

We spelen een achttien holes shortgolf wedstrijd, die start om 14:00 uur.

Na de prijsuitreiking en verloting, word je een oranje bitter aangeboden door het bestuur en kunnen we dus toosten op de verjaardag van onze koning W.A.

En er is weer een ORANJE maaltijd deze bestaat uit: Oranje VERSE tomaten soep (dus niet uit blik!!!) bereidt door niemand minder dan Ellen Gort (dan zit het wel goed) vervolgens word je een broodje hamburger aangeboden (daar krijg je nu al zin in). En dit alles voor de prijs van € 5,00 p.p.

Het zal best druk worden denk ik dus schrijf je bijtijds in.

Dit inschrijven gaat op de bekende manier via de site, en staat NU open.

Stuur mij even een app of je blijft ja of nee, eten op deze dag van Koningsdag 2024.

Zo maken we er dus een feestelijke KONINGSDAG 2024

bij Golfclub Ookmeer.

Ben

Vrijwilligers

Wij zijn op zoek naar:

​

Marshalls: die 1 x per week een halve dag dienst willen doen.

Voor informatie kun je terecht bij het bestuur.. voorzitter@golfclubookmeer.nl

Bezoekers

Reserveren starttijd 020 411 1118

Drivingrange:

Is op maandag en woensdag  geopend van 09.00 tot 17.00 uur, op dinsdag en donderdag van 09.00 tot 15.00 uur,  i.v.m. ballenrapen, zodat op woensdag en vrijdag gemaaid kan worden. Op  vrijdag is de drivingrange open van 09.00 tot 21.00 uur.​​

Op zaterdag en zondag is de drivingrange geopend van 10.00 tot 17.00 uur

Horeca

Maandag t/m donderdag van 09.00 – 17.00 uur. Vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

Weekend van 10.00 - 17.00 uur

Winter local rules

Het is weer 1 november geweest. Vanaf deze datum mogen verenigingen en banen de regels aanpassen omdat de condities van de baan relatief slechter aan het worden is. Zo ook bij onze vereniging en bij onze baan.

Deze rules zijn van toepassing tot 1 april tenzij wij deze regel tot 1 mei verlengen.

Wat verandert er? Kijk op:

Zorgeloos golfen met NGF Verzekeringen

Twijfel je weleens over het verlengen van je golflidmaatschap? En is jouw volgende golfreis in binnen- en/of buitenland eigenlijk wel goed verzekerd? Overweeg dan de contributie- of reisverzekering van de NGF zodat je onbekommerd van jouw favoriete sport kan genieten.

Wedstrijdverslagen

Elke week kun je onder het kopje wedstrijden het verslag en de uitslagen lezen van de dinsdagwedstrijden.

Kijk ook onder Andere Tijden Golf voor nostalgische verslagen uit 2007 tot en met 2014.

Lockers

Als je graag een locker wilt dan kun je mailen naar:

Lockeradministratie@golfclubookmeer.nl

André Buckert neemt dan je aanvraag in behandeling.

Contributie 2024

Onder het kopje Club vind je de bedragen voor 2024.

Heb je een locker dan is het jaarbedrag € 35,00.