Lidmaatschap 2024

Het lidmaatschap is bij ons zeer betaalbaar.

Onze jaarcontributie is € 265,00* voor volwassenen (>20 jaar).

De NGF-bijdrage is € 24,50 per jaar.

Totaal € 289,50 per jaar

Daarbij bieden wij het volgende aan:

• volledig speelrecht op onze baan

• een pas voor het lidmaatschap

• aanmelding bij de Nederlandse Golf Federatie en de digitale NGF-pas

• deelname aan onze wedstrijden en/of de NGF-competities

• opleiding voor handicap 54 en examen tegen gereduceerd tarief

• EGA-Handicapregistratie

• deelname aan onze overige activiteiten

• diverse kortingen bij onze proshop

Het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december. Tussentijds aanmelden kan. Afhankelijk van de periode, wordt de contributie hierop aangepast.

Uw lidmaatschap gaat in nadat wij al uw gegevens hebben geregistreerd en gecontroleerd en u heeft betaald.

Opzeggen moet uiterlijk vóór 1 december, d.m.v. een mailtje naar ledenadministratie@golfclubookmeer.nl

Sta je al te popelen om bij ons een balletje te komen slaan, print dan snel het aanmeldformulier uit. Na invulling stuur je deze per email met een foto naar onze ledenadministratie, (of afgeven aan de bar in ons clubhuis). ledenadministratie@golfclubookmeer.nl

Naast het volledige lidmaatschap bieden wij nog het volgende aan;

Studenten

Studenten krijgen 20% korting op een lidmaatschap.

BL1* lidmaatschap,

de registratie van je handicap(scores) bij de NGF inclusief je digitale NGF-pasje. Dit lidmaatschap kost € 42,50 per jaar.

BL2* lidmaatschap

de registratie van je handicap(scores) bij de NGF inclusief je digitale NGF-pasje en onbeperkt** speelrecht op de Shortgolfbaan. Dit lidmaatschap kost € 104,50 per jaar.

Ook kun je voor € 7.50 per keer 5 x spelen op de grote baan en daarna voor € 10.00 introductietarief.

JL Jeugdlidmaatschap <21 jaar.

Jaarcontributie € 75,00.

* BL = Buitenlid

**De shortgolfbaan is 7 dagen per week geopend m.u.v. enkele wedstrijden (duur ongeveer 2 uur) waarbij je uiteraard van harte welkom bent.
Bij alle lidmaatschappen blijf je op de hoogte van het reilen en zeilen van onze vereniging.
Mocht je door omstandigheden het lidmaatschap willen beëindigen, doe dat dan voor 1 december van het kalenderjaar, met opgaaf van reden opzegging, door een mail te sturen naar: ledenadministratie@golfclubookmeer.nl

Opleiding en examens
HCP 55
Theorie examen voor leden gratis
Theorie examen voor niet-leden € 35,00

* niet-leden kunnen alleen examen doen na opleiding en aanmelding door onze golfpro.

Samenwerking golfbanen Amsterdam

De drie Amsterdamse golfbanen AMVJ, Sloten en Ookmeer hebben afgesproken om de aangesloten  leden meer  speelgelegenheid te bieden. Dit betekent dat de leden met een volledig lidmaatschap bij deze  clubs  tegen een vergoeding van  € 10,00  een dagkaart ontvangen op de baan naar wens. Kijk voor meer informatie op: https://www.golfclubookmeer.nl/hospitality-partners

Aanmeldformulieren: