Ons clubhuis

Tienhoog is de naam van het clubhuis, dat aan de driving range is

gelegen. Deze naam heeft het gekregen omdat het clubhuis op

palen is gebouwd en u er op de looproute van hole 9 naar hole 1

onder door loopt. In de bijgebouwen zijn locker- en opslagruimten

ingericht.

Het clubhuis was vroeger de voetbalkantine van WMS en heeft

jarenlang leeg gestaan, doordat deze vereniging fuseerde. In 2003

is de destijds in een bouwval veranderde kantine, door stadsdeel

Osdorp aangeboden aan de Golfclub, die op zoek was naar een eigen onderkomen. Na rijp beraad werd besloten tot een grondige renovatie van de bovenbouw. Uiteindelijk is het een volledig nieuw clubhuis geworden, waarvan alleen het originele trappenhuis en de staalconstructie zijn behouden. Meest opvallende correctie bij de wederopbouw was de creatie van een riant terras, dat uitzicht geeft over de driving range en de eerste afslag. De feestelijke heropening van het gebouw, inmiddels omgedoopt tot clubhuis Tienhoog, werd gedaan door wethouder Sportzaken, de heer P.L.G. Janssen op 8 oktober 2004.

Het clubhuis is alle dagen van de week (en bijna het gehele jaar) geopend. Om 09.00 uur staat de koffie voor u klaar. Sluitingstijd is afhankelijk van het seizoen en de bijbehorende openingstijden van de baan en driving range.